Ar tikrai modelių agentūra kalta dėl modelio nesėkmių?

To daryti tikrai nereikėtų, nes modelių agentūra yra tik tarpininkas tarp būsimų modelių klientų ir pačių modelių, todėl svarbiausią vaidmenį čia atlieka pats modelis. Dažnai būna ir taip, kad modelių agentūrai paprašius modelio šiek tiek pakeisti išvaizdą ar numesti svorio – modelis sureaguoja itin jautriai, galvodamas, kad modelių agentūra taip sako, norėdama jį įskaudinti, tačiau toli gražu taip tikrai nėra. Atvirkščiai – modelis turėtų būti dėkingas modelių agentūrai, nes būtent ji labiausiai yra suinteresuota, kad jos modeliai gautų kuo daugiau ir pelningų užsakymų bei būtų sėkmingi.
Palyginus su modelio fotosesijoje praleistu laiku, modelių agentūra sugaišta daug daugiau laiko derindama visas detalias dėl fotosesijos su klientu ir užtikrindama modeliui saugumą fotosesijos metu. Taip pat tikėtina, kad modelių agentūra sugaišo nemažai laiko ir įdėjo nemažai pastangų prieš randant tokį klientą. Tačiau ir tai dar ne viskas, po fotosesijos, modelis gali atsipalaiduoti, o modelių agentūra dar turi pasirūpinti, kad klientas pervestų atlygį už modelio darbą.
Patikėkite, modelių agentūrai nėra paprasta pasakyti, kad modelis turi numesti svorio. Lygiai taip pat blogai, kaip jaučiasi modelis tai girdėdamas – modelių agentūra jaučiasi lygiai taip pat arba dar blogiau tai pasakydama. Tačiau modelių agentūra tai pasako modeliui ne be priežasties. Jeigu agentūra tai sako modeliui – priežastis tikrai turi būti svarbi – greičiausiai modelis negauna užsakymų, nes neatitinka klientų reikalaujamų kūno formų.
Už visas modelio padarytas klaidas – taip pat atsako modelių agentūra. Pavyzdžiui, jeigu modelis pavėluoja į fotosesija bent pusvalandį laiko, už tai kenčia modelių agentūra. Klientas fotosesijos metu gali nieko ir nepasakyti modeliui dėl vėlavimo, nes nenorės kelti „dramos“ prieš fotosesiją, tačiau vėliau, jis būtinai tai pasakys modelių agentūrai, taip leisdamas suprasti, kad jos reputacija yra jau pagadinta šio kliento atžvilgiu.
Todėl modeliai, kaltindami modelių agentūrą dėl savo nesėkmių, kurioje jie yra, taip tik parodo savo, kaip modelio neprofesionalumą ir taip elgdamasis tikrai neprideda sau „pliusų“ klientų akyse.