Plius dydžio modeliavimo pasaulyje yra padaryta nemaža pažanga. Pavyzdžiui, plius dydžio modelis Ashley Graham pirmą kartą modelių istorijoje tapo pirmuoju sporto žurnalo viršelio veidu, reklamuojančiu maudymosi kostiumėlius. Niekada ankščiau joks plius dydžio modelis neturėjo galimybės atsirasti ant žurnalo viršelio. Kitas pavyzdys – tai, kad vis daugiau modelių agentūrų pradeda formuoti dar vieną modeliavimo sritį šalia kitų – tai plius dydžio modeliai. Tai yra daroma ne šiaip sau, modelių agentūros stebi rinką ir mato, kad paklausa plius dydžio modelių auga, todėl tokius modelius jos taip pat nori turėti ir savo agentūroje. Todėl šiuo metu plius dydžio modeliai turi kur kas daugiau darbo užsakymų nei turėdavo ankščiau.
Įprastas modeliavimas ir plius dydžio modeliavimas yra dvi visiškai skirtingos rinkos. Nors kiekvienas žmogus turi teisę pasirinkti drabužius pagal savo skonį ir stilių, tačiau nepaneigsite fakto, kad tam tikri drabužiai labiau tinka tik tam tikram kūno sudėjimui. Pavyzdžiui, prabangus trumpas sijonas su pasiaurintu liemeniu geriau atrodytų ant plius dydžio modelio nei įprasto modelio. Faktas yra tas, kad visuomenė ir modeliavimo industrija sudarė iliuziją, kad tik liekni modeliai gali kažko pasiekti modeliavimo versle – kas ir nubrėžia griežtą ribą tarp plius dydžio modeliavimo ir įprasto.
Skirtumas tarp plius dydžio modeliavimo ir įprasto modeliavimo yra ir jis turi išlikti, nes žmonių yra įvairių su įvairiais stiliais, pomėgiais ir skoniu, tačiau tas skirtumas neturėtų asocijuotis su grožio, grakštumo ar seksualumo klasifikavimu. Jeigu visa visuomenė stengsis pakeisti senai įsisenėjusią nuomonę, kad plius dydžio modeliai nusileidžia savo seksualumu įprastiems modeliams – laikui bėgant ta užbrėžta linija tarp plius dydžio modeliavimo ir įprasto modeliavimo – išnyks.